Wednesday, September 26, 2012

I'll be back

Bismillahirrahmanirrahim..
Selawat dan salam buat junjungan mulia Nabi SAW..

Rasa macam lama dah tinggalkan dunia blog. Orang tu dah sindir-sindir dah, sal blog aku dh 2 tahun tak update. 2 tahun tue.. Ke mana la hilangnya Tuan blog yang budiman nie. Cewah, budiman.. Aku update je blog nie, tapi bukan pada postnya lah.. Nie naaa kat tepi-tepi nie, nampak tak perubahan? hehe..
Aku bukan taknak post samting dalam nie, cuma tengah fikir nak post pasal apa. Bukanlah ketandusan idea sangat, cuma tidak mahu post benda yang sia-sia. Banyak post yang aku dah padam. Post yang kebanyakkannya mencarut, takda isi yang bermanfaat kiraku. Dan juga post-post yang boleh melukakan hati individu tertentu fikirku. Bukan tak mahu post tentang perkembangan diri, cerita diri ini ramai yang ingin tahu,perasannya.. Tapi fikirku, let it juz stay in mystery, seperti kata seseorang. Sebab benda yang tersirat nie semuanya manis-manis belaka.. Tapi takpa, aku akan kembali menulis. InsyaAllah yang baik-baik saja. ^^


No comments:

Post a Comment